Tuesday, August 23, 2011

Persiapan raya 1

Mood raya datang tetiba..(sambil nyanyi lagu raya..la la la..!)

Aku rasa preparation untuk raya kali ni agak simple.. Incik suami pun macam tak dak mood ja nak beria-ia bersama aku.. nampaknya aku ja yg terpaksa berfikir berjuta-juta lemon.. pening betui la. Nak ajak keluar bershopping pun tak nak, apa tah lagi nak sembang tentang keterujaan menyambut raya.. (aku rasa dia dah masuk zon pak cik-pak cik kot..). Rasanya aku la yg masih kebudak-budakkan.. Ish-ish.. bila la aku nak insap ni??? hehehe..tapi  kalau aku insap, agak-agaknya laki aku pakai baju apa di hari raya?? (termenung sambil pandang siling..)

Anyway, last sunday aku sempat bershopping ke kedai kegemaran di Alor Star, biarpun Incik suami enggan menjadi driver, aku tetap gagahkan diri (hebatkan? bulan posa lagi..), meredah dan mengukur jalan ke kedai tersebut.. hehehe.. (tp masih dengan izin dia la...). Ke mana???

sabar meredah jalan

jalan sesak pun boleh senyum lagi ye?hehehe

parking dekat dengan kedai...

hasil tangkapan




No comments:

Post a Comment