Monday, October 10, 2011

Pertandingan Bola Tampar Bawah 11 tahun

Kelmarin SMKDJH dijadikan lokasi berlangsungnya pertandingan Bola Tampar Bawah 11 tahun.
Saya mengambil kesempatan menonton dan menimba ilmu kejurulatihan daripada rakan-rakan jurulatih dari sekolah lain... cewah...macam kau teror sangat.. (^_^)
Actually, seikhlasnya...saya hadir untuk memberi sokongan kepada my BFF, Kak Teh selaku coach untuk SKBB.

Pertandingan akhir antara SK Batu Bertangkup vs SK Sri Indra
(Berbaju merah tu Pengerusi Teknik Bola Tampar Perlis, En Azizi)

Renungan daripada guru-guru SKBB yang mengharapkan kemenangan

 
Saya terjumpa kembali coach lama saya, En Azizul (berbaju grey, yang mengajar saya bermain volleyball semasa saya di SM Derma).. 20 tahun tak jumpa... and he still maintain hensem... :))

Lastly, muka tuan tanah tetap ada
serta rakan-rakan tuan tanah tumpang sekaki
:))

No comments:

Post a Comment