Monday, October 31, 2011

Kejohanan Bola Tampar Bawah 16 Tahun


Tarikh: 22 – 23 Oktober 2011
Tempat: Dewan Terbuka, SMKDJH, Perlis

Saya jadi coach Volleyball? Ehem...ehem... teror ke? Hahaha.... :))
Gelak la puas-puas...

Sebenarnya, kat sekolah ni, saya dilantik jadi guru penasihat bola tampar
So, dengan kudrat dan pengetahuan sikit-sikit zaman sekolah dan UPM dulu
Saya cuba aplikasikan sedikit ilmu tu untuk diajar kepada anak murid saya
Tu pun jangan percaya 100%................
Banyak yang ditolong oleh kawan baik saya, Mr Dyamim....
Kalau nak harapkan saya sorang.. rasa tak layak le...

So, pada tarikh 22 Okt untuk team lelaki dan 23 Okt untuk team perempuan
Yang lawaknya, sepatutnya team lelaki diuruskan oleh Mr Dyamim tetapi sebab dia ada urusan lain yang lebih penting, so diamanahkan kepada saya untuk dikendalikan...

Mula-mula rasa risau juga.. "mau ka budak-budak ni dengar cakap aku ni?"
Ada juga boys yang tak percaya saya pernah bermain wakil sekolah 
dan kolej kediaman UPM dulu
mentang-mentang la saya rendah... hehehe..

So, saya ambil pendekatan "be friend" & "just play".. tapi nasib baik En Mohiding tolong..
hehehe... ringan beban..
Sebenarnya, dia tolong 70%, saya?..............30% kot... (^_^)

See.... let’s the pictures speak....
 Muka-muka tension ja anak murid aku ni.. ingatkan hero sangat... :))

The players kecuali Najib tak dak sbb tak mai lagi (jenis lambat..)

Konon-konon gaya bebas 


Nasib baik, hari kedua kejohanan, Mr Dyamim ada.. fuhhh...lega...
hadir tepat pada masanya..
so, boleh lah saya jadi pembantu ja (pemerhati kot..)





Majlis penyampaian hadiah disempurnakan oleh PK Kokurikulum, En Mohshin Ibrahim
yang kebetulan ada di situ sbb hadir untuk tengok anak dia bermain wakil SMKD
keseluruhan SMKDJH hanya mampu mendapat tempat ketiga... :(( ok la...

No comments:

Post a Comment