Monday, September 12, 2011

Apakah perasaan anda bila...

1. Ada seorang kawan perempuan menyindir tentang warna kegemaran anda
 "Eh.. dah tua-tua baru minat pink? tak malu ka? tu kan warna budak-budak remaja.. awak kan dah tua..perasan muda la tu........"
Perasaan anda?

2. Ada seorang lelaki  menyebut mengenai fizikal anda.
"Awak ni bukan taste saya.. sebab awak hitam dan pendek. Saya suka orang yang putih dan tinggi lampai.. tapi awak jangan lah marah ya!"
Perasaan anda?

3. Ada seorang lelaki menyatakan tentang perasaannya kepada anda.
"Saya suka awak tetapi tak tau lah kenapa saya suka awak"
Perasaan anda?

4. Ada seorang kawan perempuan menyebut:
"Eh.. baju hampa macam baju kami pi ngaji Quran dulu-dulu la"
Perasaan anda?

5. Ada ibu atau bapa kepada kawan anak anda menyebut
"Anak saya ni pandai.. dapat 100 markah dalam kebanyakan subjek, kiranya antara yang terpandaila kat sekolah depa. Anak hampa dapat nombor berapa dalam exam?"
Perasaan anda?

6. Ada seorang kawan menyatakan
"Eh.. naik kereta anak kancil ja? kaki kami panjang,tak selesa la .."
Perasaan anda?

* nak jawab? ha..sila jawab............(peduli apa aku...ada aku kisah!!!)

No comments:

Post a Comment