Tuesday, March 12, 2013

bila sahabat memerlukan kita



Semalam dapat call dari sahabat lama
Katanya, dia tak sihat
jadi, selepas sekolah terus ke rumah dia
menjenguk sahabat baik yang dah lama tak jumpa
walaupun di daerah yang sama- jarak yg dekat, cuma berbeza arah
bukan tak ingat, tapi saya tahu
dia sangat sibuk dengan urusan kerjaya & rumah tangga
dan saya pun sibuk dengan pelbagai perkara *yg kdg2 direka..senyum*
tapi bila dia bgtau ttg musibah diri
terus saya rasa, dia perlukan saya
kata saya pada dia: “nanti kak su pi tengok kak teh, ya!”
dan kami memang bersembang panjang *senyum lagi*
lega bila tengok dia senyum kembali...
 untuk teman, kawan dan sahabat baik saya dunia akhirat
 Untuk saya juga... membahagiakan diri sendiri..hehehe...

zeeta: akan ada untuk dia

No comments:

Post a Comment