Tuesday, February 15, 2011

Kem lagi..

Unit B&K dan badan Pengawas Tok paq telah buat Kem kepemimpinan Pengawas pada 11-13 Feb 2011 di D'Yan Chalet, Yan..so aku pun secara tak langsung terlibat jugak.
Aku pi kem pada hari sabtu dan ahad dgn K.ta & Hidayat..
Apa yang best ialah...........
  • Aku sakit urat dan sendi sbb panjat tangga kenari.. sebab? Budak-budak tu buat check point kat tangga ke 181.. haru betui.. Dengan kudrat yang ada pada aku.. maka aku pun memaksa diri memanjat jugak, kesian kat budak-budak tu kalau tak pi tgk depa.. hasilnya.. balik rumah cari minyak angin..adusss...
  • Slot binding.. di mana setiap budak bercakap, meluahkan isi hati.. bg aku ia sgt bagus.. sbb boleh dpt fedback s/ada ok atau tidak sesuatu aktiviti yg tlh dilaksanakan..
  • Slot perabih duit kat tanjung dawai.. hehehe.. shopping ikan talang kering, ikan bilis, keropok, udang seroi.. gila betui.. habih jugak not 50 aku.. ish..ish.. (tu baru ikan kering..kalu ada kain, kasut ka.. tak tau la...)
  • Sesi bergambar... dgn che nikon murah tu.. aku berposing dgn geng-geng.. soka hati makcik.. hahaha.. (tp tetap nampak gemusss jugak.. adui.. kena diet ni...azam..oh ..azam..)
  • Semua cikgu-cikgu yang pi sekepala...tu yg paling best sebenarnya...

Nak tengok gambaq kami semua...?



Macam iklan dulu-dulu...

Geng makcik-makcik cun bergaya atas tangga chalet

Slot pengucapan awam oleh Mr Dyamim

Tekun betul budak-budak ni..

Cikgu lelaki bujang yg gagah perkasa a.k.a manja Mr Mark Own n Mr Royhimi

 Ni la tangga kenari ke 181 dari 1000 anak tangga

Nampak titi hayun kat belakang makcik gemuss tu..? ahh.. terlindung?
p/s: Pemimpin ialah seseorang yang boleh membuat keputusan yg tepat dan pd masa yang tepat serta-merta...

No comments:

Post a Comment