Monday, February 11, 2013

cerita Januari & Februari



Assalamualaikum
Maaf, cerita ni dah lama dlm draft saya
Banyak benda nak story, tapi tak tau nak mula
Mula-mula nak cerita hal sekolah
Cerita sedih, one of my best friend kat Putra dapat offer jadi lecturer muzik kat Maktab Penang 
Cikgu Asyira (baju biru)...bye sayang..nanti kami pi melawat shopping penang kat hampa na!!
Roadrun SMK Putra pada 1 Februari yang lalu.. saya cikgu rumah kuning ye..bukan atlet rumah kuning.(Eh.. kenapa saya rendah sangat)
Saya dan bf, Hasmah di Majlis Makan malam sempena Majlis Persaraan PK Pentadbiran, Pn Salbiah Abdullah yang telah tamat perkhidmatan mulai 31 Januari 2013 yang diadakan di Putra Palace, Kangar.
Miss Alya dpt tempat pertama merentas desa kat sekolah dia
(rasanya dia pulun lari sebab nak kan hamper tu kot)
hairan saya, cam na dia boleh jadi atlet sukan, pada hal mak depa..
lari dalam guni pun belum tentu menang
Abg Azim pulak dapat johan tarik tali  
(acara paling sesuai dengan badan dia..hehe)

Hari keluarga sekolah Incik Suami yang diadakan di Pak Bara Resort, Thailand
Saya join the group, bertolak ke sana dengan konvoi 14 buah kereta
Kami turut ke Songkla dan Hatyai
Best.. lepak, makan, shopping

Zeeta: Kegembiraan mesti dicipta, tak akan ada jual di kedai...

 
 

No comments:

Post a Comment