Friday, November 30, 2012

teringin nak makan tu...



Hai! Nak jugak update sebelum Disember..*hehe*
Hari ni rasa nak makan masak lemak ikan merah campur dgn belimbing buluh
Walaupun, hakikatnya saya langsung tak pandai masak "masak lemak"
rasanya, akibat terlalu banyak terdedah pada blog masakan orang
maka, terliur dan teringin..hehe..
So, semalam masa balik rumah mertua, sempat saya panjat pokok belimbing tu dan ambik buah dia.. 
pokok tu tinggi sikit...percaya?
Tak lah, lompat sikit2 ja.. dapat beberapa bijik.. kira ok la..
Janji dapat apa yg diidam..

Mungkin rezeki saya jugak
Pagi tadi pi kedai runcit
Terus nampak ikan merah comel2
Apa lagi.. rezeki lol...


So, ni semua hasil main masak2 masakan saya hari ni
eee.. tembikai saya tak masak tau *jgn silap*
Jemput makan semua!

No comments:

Post a Comment