Tuesday, November 20, 2012

cuti yg panjangggg



Assalamualaikum
Kata sahabat saya, kenapa tak update blog?
Dah jemu dia tengok benda yg sama setiap kali lalu sini
Haha.. jawapan lazim “malas, tak tau, tak dak apa2 nak story”
Kata Dia : Aikk.. cuti kan..sure banyak story?
Kata Saya: story apanya, kalau asyik tidur dan makan saja.. rutin yg sama..

Biar saya bagitau:
Cuti panjang tetapi masa juga semakin panjang
Nak menghabiskan satu hari pun siksa,
ni kan pulak nak membilang hari bekerja bakal muncul
Sekarang ni, makan dan tidur dah jadi acara wajib
Nak jalan2? Nanti-nanti lah...
Tapikan..
Kalau awak nak tahu
Memang saya tak jalan2
Tapi setiap hari saya jalan kat alam maya
Baca blog, pilih baju, pilih kasut, save gambar handbag cantik, tengok makanan sedap2..
Haha.. puas hati? Duit keluar sama jugak...
Cuma tak penat kaki tapi penat mata dan akaun bank... hahaha..
Ni pun tengah pilih hadiah birthday sendiri
Atau

Awak nak belikan???

No comments:

Post a Comment