Friday, September 14, 2012

kerja minggu ini



Assalamualaikum..
Hai... lama tak menulis dan banyak benda nak dicerita
Tapi tak berkesempatan nak update
Malas nak pikiq ayat2 yang sesuai.. hehe *penyakit tak dak ubat*

Hari selasa lepas, Unit kaunseling sekolah saya buat program pecutan akhir PMR
Dan saya adalah salah seorang penceramahnya
Dan tajuk yang saya fikirkan sesuai untuk budak2 tu ialah Persediaan psikologi menghadapi PMR

 Tu la saya.. penceramah hitam putih..hehe..

Kebetulan hari tu juga, panitia PSV adakan jamuan raya
Memang best lepak situ
Makan secara berjemaah sambil sembang2 dengan guru2

Orang kuat jamuan, cikgu Bazaitulshima
Bukti tuan tanah yang suka makan

Hari rabu pulak, ada Program Minda Sihat
Anjuran Jabatan Kesihatan Perlis
Sekolah sebagai tuan rumah
Dan unit kaunseling sebagai AJK induk

Hari ni pulak, sekolah saya adakan majlis jaya waris bagi calon PMR 2012
Yang malangnya, saya dilantik sebagai pengacara majlis
Aduiii... agak stres jugak
Sebab saya bukan orang bahasa yang bijak nak susun ayat
Main hentam boleh la..
Nasib baik ada orang sudi nak tolong
Bagus!!! *sambil sengih2.. bahagia*
Bukti ketakutan atas pentas..*muka ketaq..*

Ibu bapa yang excited tengok keputusan peperiksaan percubaan PMR anak-anak

Nasib baik majlis berjalan lancar
Dan selesai tepat mengikut atur cara
Lega!

Tamat... yehhh!

No comments:

Post a Comment