Wednesday, May 18, 2011

Hari Guru 2011....

Teruja betul... Hari guru 2011 ni adalah antara sambutan yg terhebat dan termeriah yg pernah aku hadiri.. Sepanjang menjadi guru ni sejak 1998 hingga kini, banyak pengalaman menjayakan dan menjadi ahli pasif pada sambutan perayaan tersebut..

Sambutan 2011 ni aku berada di SMK Dato' Jaafar Hassan, Bukit Keteri.. yg mana dulu-dulunya.. nama sekolah ni pun aku tak pernah dengar waima lokasi pun aku tak tau, tup-tup ditransfer ke SMKDJH.. nasib baik ada bestfriend yg boleh share maklumat.. Cg Anizan..(tu pun dia boleh pesan suruh aku buat-buat tak kenal dia..kejam betui la)..

Apa yang best tahun ni ialah:

1. Perhimpunan yang penuh gimik dan dramatik..

2. Bertema purple...cun giler..

3. Futsal beb.. (cikgu pompuan je!)

4. Cikgu lelaki main bola (acara wajib depa).. should be tahun depan bg depa main bola jaring pulak..

5. Buat roti canai & karipap
6. Sukaneka..

7. Acara makan-makan.... makanan jenuh giler (aduihhh la.. control-control.. ada nasi beriani, sate, pulut kuah durian, kek berbiji-biji (banyak gila!), buah-buahan, puding, roti jala dan macam-macam lagi..

8. Aku & kawan-kawan


Harapan aku semoga hari guru yg akan datang pun best dan menarik macam tahun ini juga.. (nada sedih.. kot-kot tahun depan akan ditransfer ke sekolah lain.. )

Sekian...

No comments:

Post a Comment